دلم خونه


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

پرم از درد دلتنگي واسم راهي نمي مونه تو كه خوب و خوشي بي من بدون تو دلم خونه

دلم خونه دلم خونه وجودم بي تو داغونه  دلم خونه......

نمي دونه نمي دونه كسي حالمو جز خدا نمي دونه  دلم خونه دلم خونه

 تو كه نيستي پريشونم دلم خونه  هراسونم و هيرونمو ديوونه ...

دلت  قرسه كه  من هستم كه دنيامو به تو بستم

ولي من چي كيو دارم كه مثل خود من باشه كه هر وقت عشقو كم دارم مثل معجزه پيدا شه؟؟؟

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
یک شنبه 21 اسفند 1390| 21:26 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§